Siuntimo politika

Pristatymas

Visi užsakymai apdorojami per 3–5 darbo dienas (neskaitant savaitgalių ir švenčių) nuo jūsų užsakymo patvirtinimo el. laišku. Išsiuntus užsakymą, pranešime papildomu el. laišku jūsų nurodytu paštu.

  • Pristatymas į paštomatus: DPD, Omniva, LP Express, Smartpost;
  • Galimas pristatymas kurjeriu į pasirinktą adresą;
  • Nėra fizinių parduotuvių atsiėmimo punktų.

Pastaba: RAMU nėra atsakingi už pristatymo sutrikimus perdavus prekes kurjeriui.

Draugiškas aptarnavimas el.paštu arba telefonu

Nemokamas pristatymas užsakymams perkant už 50 Eur ir daugiau 

Saugus atsiskaitymas

14 dienų pinigų grąžinimo politika

Užsakymo procesas

01.

Užsakymai apdorojami per 2–3 darbo dienas, neskaitant savaitgalių ir švenčių dienų. Iš anksto užsakytos prekės apdorojamos per 2–3 darbo dienas nuo jų atvykimo į sandėlį.

02.

Sėkmingai pateikus užsakymą, išsiunčiamas patvirtinimo el. laiškas su užsakymo detalėmis. Jei el. laiško negavote, patikrinkite nepageidaujamų laiškų (spam) aplanką arba susisiekite su mumis dėl patvirtinimo info@ramupapildai.lt.

03.

Jeigu turite klausimų dėl savo užsakymo, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu info@ramupapildai.lt. Kai užsakymas bus išsiųstas, nebegalėsime atlikti jokių jo pakeitimų.

04.

Prašome dar kartą patikrinti, ar teisingai nurodėte adresą. Mes neatsakome už nepristatytas siuntas, jeigu pateiktas adresas buvo neteisingas. Jei užsakymas bus grąžintas dėl neteisingo adreso, mes grąžinsime pinigus už pirminį užsakymą.

Kitos nuostatos

 

1. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos ir kurjeris nurodė, kad prekė nebuvo perduota rūšiavimo centrui.

 

2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris atsiims prekes.

 

3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

 

4. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę el.paštu info@ramupapildai.lt

Ar siuntimas nemokamas?

Mes siūlome nemokamą siuntimą užsisakant prekes už 50 Eur ir daugiau. 

Kitu atveju, kviečiame pasirinkti jums patogiausią siuntimo būdą bei kurjerį.

Kiek laiko užtrunka pristatymas?

Užsakymai iš RAMU yra išsiunčiami per 2-5 darbo dienas, tikslus pristatymo laikotarpis priklauso nuo siuntų pristatymo partnerių ir kurjerių.

Vėluoja siunta. Kur galėčiau kreiptis?

Gavę siuntos sekimo numerį, susisiekite su pasirinktu siuntų pristatymo partneriu. Jeigu toliau trūksta informacijos dėl siuntos vėlavimo – rašykite info@ramupapildai arba užpildykite formą žemiau. "Jūsų užklausa" lauke pateikite užsakymo numerį ir vardą pavardę, kuriais buvo atliktas užsakymas.

 

Mano siunta išsiųsta, bet noriu pakeisti adresą. Ką turėčiau daryti?

Susisiekite su pasirinktu siuntų pristatymo partneriu dėl galimybių keisti užsakymo adresą arba būdą. Pateikite jiems savo siuntos sekimo numerį.

Nerandate atsakymo į savo klausimą?

Drąsiai kreipkitės, visuomet esame pasiruošę padėti! Paskambinkite mums telefonu +37063222191 arba parašykite mus el. paštu: info@ramupapildai.lt

 

Taip pat galite rašyti žinutę svetainėje, užpildę šalia pateiktą formą. 

Thanks for contacting us. We'll get back to you as soon as possible.